Home / Sponsor worden?

Sponsor worden?

SV Losser, door samenwerking tot véél in staat.
Sport kan alleen blijven bestaan als iedereen een helpende hand biedt. Vele vrijwilligers zorgen voor een gezonde vereniging. Zonder financiële ondersteuning van het bedrijfsleven zijn er geen prestaties die tot de verbeelding spreken. Dat geldt ook voor SV Losser, de grootste sportvereniging binnen de gemeente Losser. Echter, zij is net als alle andere verenigingen afhankelijk van externe gelden.

Commissie
De media- en sponsorcommissie is volop in beweging, net als de middelen die beschikbaar zijn om te adverteren. Zo hebben de mediapresentatie, de internetsite en de social media daarin een belangrijke rol ingenomen. De grote beeldschermen in de kantine, ons Twitter-. Instagram- en Facebook account zijn daar voorbeelden van en zijn inmiddels bekende kanalen om publiek te bereiken ter bevordering van naamsbekendheid, adverteren of om een aanbieding te presenteren.

Mocht u interesse hebben, kijk dan in onze uitgebreide brochure of neem contact met ons op via sponsoren@svlosser.nl of via de contact pagina. Wij helpen u graag!

Waarom Mediagebruik en Sponsoring van SV Losser
Ongetwijfeld zult u zich afvragen wat SV Losser voor u kan betekenen.
VEEL, is daarop het antwoord, want:

• Voetbal is een media- en publieksvriendelijke sport, waardoor uw reclame-uitingen veel gezien zullen worden
  • SV Losser staat lokaal en regionaal goed aangeschreven, hierop kunt u meeliften
  • Bij de club heerst een grote sociale en maatschappelijke verbondenheid. Dit uit zich onder andere in de voor u aantrekkelijke 3e helft, waarin u nieuwe zakelijke contacten kunt aanboren.

De slogan van de club gaat hier zeker op:

Samen, voor iedereen!