Home / Club / Lid worden

Aanmelden

U en uw kind zijn van harte welkom bij SV Losser. Vul onderstaand aanmeldformulier in en na ontvangst van uw aanmelding nemen wij contact met u op over de te volgen procedure.

Een spelertje dat op de vrijdagavond meetraint met de mini’s, dient na maximaal 4 keer meegetraind te hebben te beslissen of hij/zij lid wil worden. Dit i.v.m. het niet verzekerd zijn.

In het geval dat de speler/speelster minderjarig is hebben wij ook de gegevens van de ouder/verzorger nodig. Sla deze stap over indien dit niet het geval is.
Ben je 16 jaar of ouder? Dan moeten we aan de KNVB je BSN doorgeven. Deze staat op de voorkant of achterkant van je identiteitskaart.
Voor onze administratie hebben we een pasfoto nodig.
De contributie wordt automatisch geïncasseerd.
SV Losser staat of valt bij de inzet van vrijwilligers, van bestuursleden tot trainers, van barhulpen tot scheidsrechters. We zoeken voor diverse vrijwilligersfuncties extra hulp. Geef svp aan op welke vlakken u de club kunt en wilt ondersteunen.
Hieronder vind je een optie om extra informatie of punten waarvan je denkt dat wij dit moeten weten mee te sturen.
🥳

Aanmelding succesvol!

Een overzicht van je aanmelding is verzonden naar je Email