Home / Business club

Business club

Ontmoeten. Genieten. Steunen & vooral fun!

Een leuke club van enthousiaste ondernemers en managementleden die elkaar leren kennen en daaruit van elkaar leren. Actieve en inspirerende bijeenkomsten met een amicale sfeer waar je op een laagdrempelige manier mensen leert kennen en kennis en ervaring met elkaar kan delen. Dat is BC Proat’n & Ball’n!

Waarom BCPB

Businessclub Proat’n en Ball’n heeft als primair doel het financieel ondersteunen van SV Losser en een zakelijk netwerk te creëren voor ondernemers en managementleden waar je kan leren & profiteren van elkaars contacten en kennis. De informele sfeer is daarbij essentieel. Door de laagdrempeligheid van onze businessclub vinden onze leden, uit veel marktgebieden, hun weg binnen de BC Proat’n en Ball’n.

Activiteiten

Een brede basis waar u in een ongedwongen en vriendschappelijke sfeer, optimaal kunt werken aan en mét uw zakelijke contacten. Om de onderlinge band tussen de leden te onderhouden en te versterken worden tal van activiteiten georganiseerd. Hierbij staat kwaliteit voor kwantiteit, 3 tot 4 keer per jaar een dagdeel dat goed in de volle agenda’s past.

Hierbij valt te denken aan:

• Bedrijfsbezoeken bij leden met een beetje extra.
  • Een MTB clinic vanaf SV Losser met aansluitende BBQ.
  • Een avond met korte vergadering en lang informeel nagenieten.
  • Actieve dag met de meest leuke activiteiten, die je niet overal zomaar meemaakt.
  • Verlenen van medewerking aan de sponsoravond van SV Losser.
  • Vooral samen veel fun beleven en de uitdaging opzoeken!

Join the team!

Lid worden is eigenlijk onbetaalbaar, maar om het toch voor iedereen leuk te houden bedraagt de contributie € 1000,00 per jaar. Hiervan gaat er € 500,- naar de vereniging en het resterende bedrag komt ten goede aan de activiteiten van de BC.

Lid worden of eerst een keer een meeting bijwonen?

Neem contact met ons op via businessclub@svlosser.nl